نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
عصبانیت ماروتا از درکسلر ! قول یک خرید جدید و تایید نام خامس رودریگز

عصبانیت ماروتا از درکسلر ! قول یک خرید جدید و تایید نام خامس رودریگز

مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس این روزها بیشتر در مقابل خبرنگاران قرار می گیرد و همه در انتظار اعلام نام یک یا چند بازیکن برای پیوستن به یووه می باشند، اما او همچنان به اینده امیدوار است و از روند مذاکرات یووه با گزینه های مورد نظر سخن می گوید. جدید ترین مصاحبه ی او را با هم می خوانیم.

 

کالدارا:

 

همه چیز به خوبی پیش می رود و مشکلی نیست. ما در ژانویه انتقال این بازیکن را رسمی خواهیم کرد ولی بر اساس توافقات او در سال 2018 به ما خواهد پیوست.

 

ویتسل:

 

قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و این یعنی هنوز 5 ماه قرارداد دارد. ما تصمیم گرفتیم برای هر ماه یک میلیون به تیم زنیت بدهیم و این بازیکن را خریداری کنیم.

 

ان زونزی:

 

ما رابطه ی بسیار خوبی با تیم سویا داریم. نظر سنچی ها می گوید خرید او ایده ال است.

 

داهود ― درکسلر:

 

در ابتدا باید بگویم که بازیکنان زیادی هستند که در لیست ما قرار دارند ولی خرید درکسلر برای ما غیر ممکن است. او یک بار در سال 2015 پیشنهاد ما را رد کرد و مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. اگر بازیکنی یک بار پیشنهاد ما را رد کند، ما به سراغ سایر گزینه ها خواهیم رفت.

 

خرید های بزرگ:

 

در سال های گذشته ما نمی توانستیم پیشنهادی برای خرید بازیکنانی چون ایگوایین و پیانیچ بدهیم اما اکنون قدرت خرید ما افزایش زیادی پیدا کرده و می توانیم به گزینه های دیگر نیز فکر کنیم.

 

خامس رودریگز:

 

بستگی به روند نقل و انتقالات ما دارد. باید همواره به قوانین مالی و بالانس ها احترام بگذاریم اما همیشه می خواهیم در میان برترین ها باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: